Košarica

 

0

Košarica je prazna.

 
 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine lgelectronics.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Z oddajo naročila za nakup izbranih artiklov na našem spletnem mestu se strinjate s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.

Pogoji nakupa na spletnem mestu www.lgelectronics.si

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletnem mestu www.lgelectronics.si (v nadaljevanju: Pogoji) in se z njimi strinja.
Spletno prodajo na www.lgelectronics.si izvaja podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., Industrijska cesta 7b, 5000 Nova Gorica, vpisano v sodni register 21.5.1992.

Spletna trgovina www.lgelectronics.si vam preko spleta omogoča nakup mobilnih telefonov, avdio in video naprav ter bele tehnike blagovne znamke LG, kar je razvidno iz prikaza na podstraneh www.lgelectronics.si/produkti/telefoni,www.lgelectronics.si/produkti/tv_in_avdio, www.lgelectronics.si/produkti/bela_tehnika. Na spletnem mestu www.lgelectonics.si si lahko ogledate našo ponudbo, informacije o artiklih in cene. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Naročanje

Spletni nakup v spletni trgovini www.lgelectronics.si se opravi brez registracije. V našo bazo se beležijo podatki uporabnikovega opravljenega nakupa.

Po pregledu ponudbe ob izbranih artiklih uporabnik izbere možnost "Dodaj v košarico". Izbrani artikli so zbrani v košarici (zavihek desno zgoraj), ki jo lahko uporabnik kadarkoli preveri in v njej uredi artikle (spremeni količino in/ali jih odstrani iz seznama). Uporabnik naročilo zaključi s klikom na gumb »Na blagajno«, kjer pregleda seznam izbranih izdelkov. V košarici uporabnik v 3 korakih opravi celoten nakup:

1. korak: uporabnik pregleda svoje naročilo (seznam in količino artiklov) in ga poljubno spremeni; v primeru spremembe količine se znesek v košarici avtomatsko preračuna. V tem koraku lahko uporabnik vnese Promo kodo za popust, ki jo je predhodno prejel od ponudnika in tako izkoristi dodaten popust. Popust se obračuno s klikom na gumb "Potrdi", ko je uporabnik vnesel Promo kodo. Promo kode so lahko omejene s časom veljavnosti, številom in vrednostjo.
S klikom na gumb »Nadaljuj z naročilom« uporabnik nadaljuje nakupni postopek v 2. Korak.

2. korak: uporabnik poda podatke, ki so potrebni za oddajo naročila - vnese podatke o E-pošti, izbere način dostave (strošek pošiljanja bo prikazan pred oddajo naročila), vnese osebne podatke ime in priimek, naslov za dostavo (naslov, poštna številka, mesto in država) in telefonsko številko. V primeru, da uporabnik želi račun na podjetje, mora to obkljukati ter dopisati podatke podjetja: vpiše ime podjetja, davčna številka in ali je zavezanec za DDV.
Na naslednji korak uporabnik nadaljuje s klikom na gumb "Naprej na plačilo".

3. korak: uporabnik izbere način plačila (po predračunu, po povzetju ali kreditna kartica), označi, da se strinja s splošnimi pogoji in s klikom na gumb »Potrdi« zaključi nakup in izvede naročilo. Uporabniku se prikaže potrditev nakupa, hkrati prejme tudi e-poštno sporočilo o potrditvi nakupa s povzetkom nakupa na e-naslov, katerega je vpisal v košarici. Pri izbiri plačila kreditna kartica, je uporabnik ustrezno preusmerjen na vmesnik, kjer do konca izvede plačilo in se mu po uspešno izvedenem plačilu prikaže potrditvena stran nakupa. Hkrati na vpisan e-naslov prejme povzetek naročila.
Z uporabnikovo potrditvijo in izvedbo naročila v 4. koraku nakupnega postopka podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o. pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila.

Pred potrditvijo podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., naročilo pregleda in si pridržuje pravico do zavrnitve v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave lahko podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., pokliče kupca na njegovo telefonsko številko, ki jo je vnesel v košarici.

Kupoprodajna pogodba med podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., in kupcem je sklenjena v trenutku, ko podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Z oddajo naročila kupec jamči za točnost podatkov in hkrati potrjuje pogoje poslovanja ter jih nepreklicno in izključno priznava in sprejema kot sestavni del njegovega naročila.

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Vama trade Povšič & co. d.o.o., Industrijska cesta 7B, 5000 Nova Gorica.

Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na e-naslov lg@vamatrade.com ali po telefonu na št. 05 366 49 00 .
Stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva pri naročanju se ne razlikujejo od osnovne tarife.

Stvarne napake, reklamacije, servis in garancija

Izdelki v trgovini lgelectronics.si imajo garancijo proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in dobavo rezervnih delov v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se obrnite na pooblaščen servis ali na prodajalca podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o.

1. Uveljavljane garancije pri pooblaščenem serviserju

Najhitrejši način uveljavljana garancije je neposredno pri pooblaščenem serviserju. Seznam pooblaščenih servisov najdete na povezavi www.lgelectronics.si/servis. Za pošiljanje artiklov na servis, upoštevajte navodila, ki jih najdete na spletni strani pooblaščenega servisa. Za popravila bele tehnike pridejo serviserji na dom.
Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji navedenimi na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

2. Uveljavljane garancije pri prodajalcu

Z veseljem vam bomo pomagali pri uveljavljanje garancije.

Izpolnite formular za uveljavljanje garancije ter artikel pošljite po pošti.

Formular najdete na povezavi –GARANCIJA.

Artikel najprej pripravite za transport. Artikel ustrezno zaščitite. Artikel morate vrniti v originalni embalaži ali embalaži, ki artikel zaščiti enako kot originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Obvezno priložite garancijsko izjavo in račun ter izpolnjen formular za vračilo.

Artikel pošljite na naslov:
Vama trade Povšič & co. d.o.o.
Industrijska cesta 7b
5000 Nova Gorica

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da formular pošljete na elektronski naslov ter pripišete, da želite pošiljko vrniti na naše stroške. V skladu s tem bomo na vaš naslov poslali pismonošo, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške Vama trade Povšič & co. d.o.o. ni možen.

Cene

Vse cene so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je jasno naveden na končnem obračunu. Cene in ostale ugodnosti (popusti...) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le za nakup preko spletne trgovina www.lgelectronics.si in za spodaj navedene načine plačila pod navedenimi pogoji.
Podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.
V primeru, da je podatek o ceni napačen oz., da se cena spremeni med obdelavo naročila, podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., kupcu omogoči odstop od nakupa.

Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.

V spletni trgovini www. lgelectronics.si so na voljo naslednji načini plačila:

  • po povzetju (kupec plača stroške dostave),
  • po predračunu - po nakupu na vpisan e-naslov prejmete podatke za plačilo, na podlagi katerih izvedete plačilo

Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Pri izbranem plačilu »po predračunu« boste v svoj elektronski predal prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oz. sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na e-naslov www. lgelectronics.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh, v nasprotnem bo podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., naročilo preklical. Plačilo na TRR podjetja Vama trade Povšič & co. d.o.o., se uredi na podlagi podatkov, ki jih uporabnik prejme v primeru izbire plačila Po predračunu.

  • s kreditno kartico VISA / MASTERCARD

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na lg@vamatrade.com ali na št. 05 366 49 00 za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Leanpay obročno odplačevanje:

SpoznajteLeanPay- preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki od uporabnika ne zahteva obiska banke ali odvečne papirologije. Vaš obročni nakup bo odobren v trenutku preko spleta.

Splošne informacije → Obrestna mera: 6.95% → Strošek odobritve:0% → Strošek ocene rizika:4% → Število obrokov: 3, 6, 12, 18, 24 → Minimalni znesek kredita: 50 EUR → Maksimalni znesek kredita:3000 EUR → Minimalen mesečni obrok: 10 EUR → Takojšnje plačilo ob nakupu(s plačilno kartico): 0 EUR za nakupe do 1000 EUR;  100 EUR za nakupe nad 1000 EUR; 150 EUR za nakupe nad 2000 EUR

Način odplačevanja kredita:SEPA direktna bremenitev * strošek ocene rizika poravnate s plačilom ob nakupu. EOM se lahko spremeni, če se spremenijo določeni podatki, ki so uporabljeni za njen izračun. Datum veljavnosti izračuna: 09.11.2020.

Kakšni so osnovni pogoji? → državljanstvo Republike Slovenije; → stalno bivališče v Republiki Sloveniji; → starost ob odobritvi med 18 in 73 let: → upokojenci z rednimi mesečnimi prejemki najmanj 570 EUR → zaposlene osebe in samostojni podjetniki z rednimi mesečnimi prejemki minimalno 710 EUR → pozitivna kreditna ocena Potrebujete še: → mobilni telefon → davčno številko → osebno izkaznico → številko osebnega bančnega računa → debetno ali kreditno kartico Mastercard ali Visa, ki omogoča plačevanje na spletu

Vračilo kupnine:

Kadar je kupec plačal na obroke z Leanpay, bo trgovina (podjetje) v določenih primerih (ko artikla ne bo mogoče popraviti ali zamenjati v garancisjkem roku) izplačalo (oz. izvedla vračilo) kupnine izključno preko Leanpay kot predčasno poplačilo kredita, skladno s Splošnimi pogoji Leanpay. Kupec je Splošne pogoje Leanpay sprejel ob sklenitvi kredita.

PODALJŠANO JAMSTVO ANOVO

SPLOŠNI POGOJI – podaljšano jamstvo ANovo d.o.o.
SPLOŠNI POGOJI opravljanja storitev zagotavljanja brezhibnega delovanja izdelka »Podaljšano jamstvo ANovo«

1. SPLOŠNO

S sklenitvijo pogodbe o opravljanju storitev zagotavljanja brezhibnega delovanja izdelka (v nadaljevanju: pogodba) se ponudnik storitev, družba ANovo tehnične rešitve d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik storitev) zavezuje v obdobju, opredeljenem pod točko 2, za vaš izdelek zagotavljati opravljanje storitev servisiranja za zagotavljanje njegovega brezhibnega delovanja. Kupec izdelka (v nadaljevanju: upravičenec) pa se zaveže plačati znesek, določen v ceniku storitev ponudnika storitev in svoje pravice uveljavljati v skladu z navodili, navedenimi pod točko 5. Ta pogodba ni zavarovalna pogodba. S to pogodbo si ne zagotovite premoženjskega zavarovanja izdelka, ampak njegovo servisiranje s strani ponudnika storitev, po poteku garancije.

2. ZAČETEK IN TRAJANJE VELJAVNOSTI

Ta pogodba začne veljati z dnem podpisa upravičenca. Storitve, ki so upravičencu na voljo na podlagi te pogodbe, lahko upravičenec začne koristiti na dan izteka veljavnosti prodajalčeve ali proizvajalčeve garancije. Njeno trajanje v številu mesecev pogodbeni stranki določita ob njeni sklenitvi.

3. STORITVE

Ponudnik storitev vam spodaj navedene storitve zagotavlja ves čas, ko ste jih upravičeni uveljavljati. Pogodba velja za več popravil.

Storitve, ki jih ponudnik storitev zagotavlja:

prevzem izdelka iz kategorije elektronske opreme za fizične osebe, prenosne elektronske opreme in malih gospodinjskih aparatov, na vašem domu in dostava na dom. Popravilo bele tehnike in klimatskih naprav se opravi na domu; prevoz izdelka je brezplačen za prvo popravilo;
popravilo, namestitev rezervnih delov, storitev popravila;
kadar popravilo ni mogoče ali presega smiselnost popravila (tehnično oceno poda in sprejme odločitev podjetje ANovo d.o.o.), vam podjetje ANovo d.o.o. izda dobropis v vrednosti nakupne cene izdelka, upoštevajoč amortizacijski odbitek. Amortizacijski znesek znaša: 1.leto od dneva nakupa izdelka= 20% maloprodajne vrednosti izdelka, 2.leto od dneva nakupa izdelka= 20% maloprodajne vrednosti izdelka, 3.leto od dneva nakupa izdelka= 10% maloprodajne vrednosti izdelka, 4.leto od dneva nakupa izdelka= 10% maloprodajne vrednosti izdelka, 5.leto od dneva nakupa izdelka= 10% maloprodajne vrednosti izdelka. Z izdajo dobropisa pogodba preneha veljati. Na podlagi pogodbe se storitve opravljajo samo na območju Republike Slovenije. Vsa dela in materiali, ki niso posebej navedeni v teh pogojih, niso vključeni v storitve. Upravičenec izgubi vse pravice s te pogodbe, če izdelek popravljajo nepooblaščene osebe. Čas, ko je izdelek na servisu, ne vpliva na podaljšanje veljavnosti te pogodbe.

4. NISO VKLJUČENE STORITVE V PRIMERU:

  • okvar ali poškodb, ki so bile povzročene iz malomarnosti, namenoma, zaradi zlorabe ali neprimerne uporabe izdelka,
  • nenamernih poškodb,
  • površinskih poškodb mobilnih in pametnih telefonov ter tablic, ki ne vplivajo na varnost ali delovanje izdelka,
  • dodatkov za mobilne in pametne telefone ter komunikatorje,
  • poškodb ali okvar zaradi uporabe dodatkov, ki jih proizvajalec ni odobril,
  • delov, ki zahtevajo redno menjavo zaradi običajne obrabe ali uporabe, kot tudi baterije, polnilci, električno vezje, varovalke, kartuše in dodatki. Okvar in napak, ki zahtevajo popravilo ali menjavo samo rezervnih delov (primeroma in ne izključno žarnice, plazme ali projekcije z zadnje strani televizorja, baterije (razen če so originalno sestavljene s strani proizvajalca in se jih da menjati), tiskalniki in glave faksa, tonerji in kartuše na splošno, uporabni in potrošni material, glave, gumijasti deli, pasovi, rokavi, filtri, zapore, tesnila, daljinski upravljalniki, svetilke, baterije, gumbi, posamezni gumbi na pritisk na tipkovnici, optične enote, podajalniki, tiskalniki in glave faksa itd.).
  • napake, ki je posledica namenske ali resno neprimerne uporabe upravičenca ali oseb, za katere je upravičenec pravno odgovoren,
  • napake, ki ne ovira normalnega delovanja izdelka ali ne izvira iz napake pri proizvodnji, oblikovanju ali sestavi dotičnega izdelka,
  • ko je izdelek zavarovan z garancijo proizvajalca ali tretjih oseb, ki še ni potekla,
  • napake, ki je posledica eksperimentiranja, namenske prekomerne obremenitve, testiranja, nepravilne uporabe, neupoštevanja pravil vzdrževanja, uporabe, ki ni v skladu z priporočeno uporabo s strani proizvajalca ali ji nasprotuje,
  • napak, ki so nastale zaradi trenja, prask, vdrtin ali zahtevajo popravilo tečajev ali ohišja in ne vplivajo na običajno rabo izdelka,
  • storitve, posnetki na magnetnih ali digitalnih napravah in podpora težavam s programsko opremo ter ostale težave, ki se ne tičejo strojne opreme niso vključene,
  • okvar izdelka, ki jih garancija proizvajalca ne pokriva,
  • izdelkov, ki sta jih proizvajalec in/ali prodajalec preklicala zaradi priznanih, znanih, vsesplošnih napak ali serijskih napak,
  • poškodb ali okvar zaradi korozije ali oksidacije,
  • poškodb ali okvar zaradi uporabe izdelka brez upoštevanja navodil proizvajalca ali zaradi nepooblaščenih sprememb na izdelku,
  • poškodb ali okvar zaradi kratkega stika, sprememb električnega toka ali virusa na vašem izdelku,
  • poškodb ali okvar zaradi nepooblaščenega razstavljanja ali sestavljanja izdelka za namene čiščenja, vzdrževanja, servisa ali popravila.
  • servis izdelka, čigar serijska številka je bila spremenjena, zbrisana, odstranjena ali je postala nečitljiva, ni vključen v storitev,
  • posredna finančna izguba, ki jo uporabnik utrpi zaradi nezmožnosti uporabe izdelka ali poškodbe ali izgube zaradi okvarjenega izdelka ni vključena v storitev,
  • izguba podatkov, telefonskih številk, datotek, programske opreme ali česar koli drugega zaradi okvare izdelka ni vključena v storitev,
  • storitve ali ugodnosti med prekinitvijo servisne pogodbe, vključno v primeru neplačila, niso vključene v storitev,
  • poškodb ali okvar zaradi poplav, vetra ali drugih težkih podnebnih razmer,
  • napak zgolj estetske narave,
  • poškodb zaradi dogodkov in naravnih katastrof, atmosferskih vplivov, potresov, potresov v morju, vulkanskih izbruhov,
  • nezmožnost uporabe izdelka zaradi nedostopnih storitev/prekinitve storitev s strani tretjih oseb ni vključena v storitev,
  • okvar zaradi radiacije ali dogodkov, povezanih z nuklearno transmutacijo ali umetno pospešenih atomskih delcev zaradi potresov ali atmosferskih dogodkov s takimi značilnostmi kot so naravne katastrofe,
  • okvar, ki so posledica vojn, državljanskih vojn, vstaj, uporov, nemira in uporništva, napadov, terorizma, sabotaž, požara, socialno-političnih dogodkov,
  • okvar, ki so nastale med zaplembo, odvzemom in med distribucijo, ki so jo izvedle ali naročile oblasti, vključno s carino, okvar, ki so jih povzročila zunanja sredstva (primeroma in ne izključno navedeno: povečana električna napetost, izlitje baterij, puščanje tekočin iz naprav v stiku z zavarovanim predmetom), okvar, ki izvirajo iz premikajočih ali vrtečih se delov, ki jih blokirajo zunanji dejavniki (na primer, a ne izključno, boben pralnega stroja blokirajo predmeti, ki so ostali v perilu),
  • storitve niso vključene, če je uporaba aparata v poklicne ali pridobitne dejavnosti, oziroma za namene, ki presegajo običajno rabo v gospodinjstvu, če se naprava uporablja za službene namene oz. v poslovnih prostorih pravne osebe, vseh okvar s te pogodbe, naštetih na seznamu »NISO VKLJUČENE STORITVE V PRIMERU ».

5. SERVISNI POSTOPEK

1. Za uveljavljanje storitev in prijavo napake pokličite servisni klicni center ANovo na številko 080 72 62 ali pišite na elektronski naslov info@anovo.si. V e-mailu navedite osnovne informacije o okvari in priložite kopijo potrdila o nakupu/kopijo računa, kopijo podpisane pogodbe o storitvah zagotavljanja brezhibnega delovanja izdelka. Storitev morate naročiti v roku 7 dni od okvare izdelka.
Ko se postopek začne, bo operater po potrebi organiziral prevzem izdelka na vašem domu, še prej pa vas bo obvestil o pravilih, ki jih je treba upoštevati pri pripravi izdelka za odpremo. Lastnik mora izdelek predati posredniku v originalni embalaži z vsemi dodatki, ki so bili ob nakupu vključeni v paket in s tem zaščititi izdelek za prevoz. Če originalne embalaže več ni, lahko izdelek dostavite v primerni embalaži, ki ga zavaruje pred sunki in udarci med transportom. Stroške prevoza v celoti krije ponudnik storitev, vendar samo za prvo popravilo.

Storitev prevzema in dostave vključuje prevzem in dostavo izdelka na naslovu upravičenca.

Za dodatne informacije je na voljo operativni servisni center, in sicer vsak dan, od 8.30 do 12. ure, na telefonsko številko 080 72 62.

2. PRIKLJUČITEV: storitev priključitve ni vključena (odstranitev obstoječega izdelka, priključitev izdelka v električno omrežje, priključitev na vodovodno omrežje s pomočjo obstoječih pip in inštalacij in na dovode preko cevi, priključitev na plinsko pipo, osnovne informacije o delovanju izdelka). Pri vračilu izdelkov je predvideno:

za pralne in pomivalne stroje: ravna postavitev izdelka in kratko končno preverjanje za zagotovitev pravilne postavitve cevi,
za hladilnike in zamrzovalnike: ravna postavitev izdelka in preverjanje delovanja,
za pečice in kuhalne plošče: povezava na hišno plinsko pipo in preverjanje delovanja. Pozor: morebitna menjava plinskih šob ni vključena. Stranka mora to storitev zahtevati izključno od tehničnega servisnega centra, pooblaščenega s strani proizvajalca,
za televizorje - video snemalnike - snemalnike/DVD čitalnike: povezava na lokalno vtičnico za anteno. Povezava televizorja na video snemalnik in/ali snemalnik/DVD čitalnik, če obstaja.

6. RAZMERJE DO PRODAJNE POGODBE

Razmerje med kupcem in prodajalcem v zvezi s kupljenim izdelkom urejata kupoprodajna pogodba ter garancija prodajalca ali proizvajalca.

Vse pravice, ki jih imate kot kupec neposredno na podlagi kupoprodajne pogodbe, uveljavljate pri prodajalcu izdelka.

V primeru prenehanja kupoprodajne pogodbe, preneha tudi ta pogodba.

V primeru serijske napake izdelka boste o tem obveščeni s strani prodajalca izdelka in se lahko odločite, da je popravilo na podlagi pogodbe nesmiselno ali da boste naročili storitev popravila pri ponudniku storitev in jo plačali, v skladu s cenami iz njegovega veljavnega cenika storitev.

7. ODSTOPNO UPRAVIČENJE

Upravičenec ima pravico, brez navajanja razlogov, odstopiti od pogodbe v roku 14 dni od njene sklenitve, o čemer mora obvestiti ponudnika storitev.

8. OBVESTILO O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV

Upravljalec osebnih podatkov je ANovo tehnične rešitve d.o.o., Industrijska cesta 7/B, Kromberk, Nova Gorica.

Podatki se obdelujejo zaradi izpolnjevanja pravic in obveznosti na podlagi sklenjene pogodbe, v skladu s točko b) prvega odstavka 6. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov). Osebni podatki se hranijo dokler traja pogodbeno razmerje oziroma dokler je potrebno za uresničevanje namena, zaradi katerega se zbirajo in obdelujejo. V zvezi s svojimi osebnimi podatki ima posameznik pri upravljalcu pravico zahtevati njihov popravek, izbris, omejitev obdelave, prenosljivost ali ugovor. Poleg tega lahko posameznik vloži pritožbo pri nadzornem organu, po pošti na naslov Informacijski pooblaščenec, Dunajska 22, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov gp.ip@ip-rs.si ali po telefonu na številko 012309730. Posredovanje osebnih podatkov upravljalcu je posameznikova pogodbena obveznost. Posameznik mora upravljalcu posredovati resnične in točne osebne podatke, ki so potrebni za sklenitev in izvajanje pogodbe. V nasprotnem primeru upravljalec pogodbe s posameznikom ni dolžan skleniti ali izvajati. Upravljalec v zvezi z osebnimi podatki ne sprejema avtomatiziranih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter jih ne posreduje v tretje države ali mednarodne organizacije.

Ponudnik storitev: ANovo tehnične rešitve d.o.o., Industrijska cesta 7/B, Kromberk, Nova Gorica, matična številka: 6805671000, tel. št.: 031/661-122, e-mail: info@anovo.si, www.anovo.si

Dostava in prevzem

Naročeno blago, ki je na zalogi, bomo v dostavo oddali v največ 3 delovnih dneh (praviloma že naslednji delovni dan) po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato prosimo za razumevanje. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu. Načeloma so vsi produkti na zalogi, ki jih lahko oddate v košarico (razen v primeru morebitnih napak). Produkti, ki niso na zalogi imajo status POVPRAŠEVANJE in jih ne morete oddati v košarico. 

Dostava se izvaja v sodelovanju s Pošto Slovenije ali drugim dostavljavcem  kot npr. SCHENKER. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene artikle prevzamete v skladu s pravili dostavne službe.

Reševanje reklamacij ob dostavi:

V primeru dostave s SCHENKER, mora kupec ob prevzemu blaga, pregledati zunanjo embalažo izdelka (škatlo, pakiranje) ter ob morebitnem zaznanju poškodb to zapisati v zapisnik ob dostavi. Kasnejših reklamacij dostavna služba ne priznava.  Kupec se lahko odloči v primeru poškodb embalaže, da zavrne prevzem izdelka, ali pa izdelek prevzame in ugotovi naknadno morebitne poškodbe. V primeru, da kupec paket prevzame, kljub temu, da je opazil morebitne poškodbe embalaže, ima na voljo 24h časa, da sporoči morebitne poškodbe izdelka na lg@vamatrade.com in pošlje sliko poškodbe izdelka s pripadajočimi podatki kupca. Kasnejših reklamacij podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o. ne bo priznalo. V primeru, da kupec sporoči pravilno poškodbe izdelka, bo podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o. na lastne stroške poslalo dostavno službo SCHENKER v prevzem izdelka na naslov kupca, kamor je bil izdelek dostavljen ter bo kupcu na lastne stroške poslalo nov izdelek v najkreajšem možnem času, praviloma še isti delovni dan ali naslednji delovni dan, po prevzemu poškodovanega izdelka iz strani dostavne službe. V primeru, da novega izdelka ni na zalogi, bo podjetje izdalo kupcu dobropis in povrnilo stroške nakupa. 

V primeru dostave s POŠTO SLOVENIJE, mora kupec ob prevzemu blaga, pregledati zunanjo embalažo izdelka (škatlo, pakiranje) ter ob morebitnem zaznanju poškodb to zapisati v zapisnik ob dostavi. Kasnejših reklamacij dostavna služba ne priznava. Kupec se lahko odloči v primeru poškodb embalaže, da zavrne prevzem izdelka, ali pa izdelek prevzame in ugotovi naknadno morebitne poškodbe. V primeru, da kupec paket prevzame, kljub temu, da je opazil morebitne poškodbe embalaže, ima na voljo 24h časa, da sporoči morebitne poškodbe izdelka na lg@vamatrade.com in pošlje sliko poškodbe izdelka s pripadajočimi podatki kupca. Kasnejših reklamacij podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o. ne bo priznalo. V primeru, da kupec sporoči pravilno poškodbe izdelka, mora tudi sam osebno predati poškodovan izdelek na najbližjo poslovalnico POŠTE SLOVENIJE in poslat na naslov (VAMA TRADE POVŠIČ & CO. D.O.O., Industrijska cesta 7B, 5000 NOVA GORICA) in poštnino poravnat na lastne stroške.  Podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o. bo kupcu na lastne stroške poslalo nov izdelek v najkreajšem možnem času, praviloma še isti delovni dan ali naslednji delovni dan, po prevzemu poškodovanega izdelka iz strani dostavne službe. V primeru, da novega izdelka ni na zalogi, bo podjetje izdalo kupcu dobropis in povrnilo stroške nakupa.

Stroški dostave, račun

Dostava je brezplačna za naročila višja od 149 Eur. V kolikor je znesek naročila nižji strošek dostave znaša 3 Eur z DDV. Strošek pošiljanja bo izračunan in ločeno prikazan pred oddajo naročila. DDV je vključen v ceno dostave.

Stroški pakiranja in dostave se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini www.lgelectronics.si.
Kupec prejme blago dostavljeno na naslov v skladu s pravili dostavne službe.

Ob prejemu dostavljenega blaga bo kupec prejel tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Podjetje Vama trade Povšič & d.o.o. po odpremi naročenih artiklov na zahtevo pošlje kupcu tudi račun in sicer v elektronskem formatu na e-naslov kupca.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila, ker kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., ne bo upošteval.

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe in v tem času pošlje pisno obvestilo o odstopu (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti).

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.

Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in zato se znesek le-tega, v primeru odstopa od pogodbe, vrne kupcu.

Ko prejmete artikel se najprej prepričajte, da ima nepoškodovano embalažo in mu previdno odstranite embalažo. Embalažo hranite dokler niste prepričani, da vam artikel ustreza in da deluje brez težav. Preverite njegove osnovne funkcije, brez da bi odstranjevali zaščitne folije. Te odstranite šele, ko ste popolnoma prepričani, da artikel nameravate obdržati.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Sme pa opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Blago mora kupec vrniti v stanju kakršnega je prejel. Blago torej ne sme biti poškodovano, biti mora v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži, skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in kopijo originalnega računa. V kolikor je kupec prejel tudi darilo ob nakupu, mora kupec poleg kupljenega blaga, vrniti tudi darilo v stanju kakršnega je prejel (ne poškodovano ter v nespremenjeni količini in v originalni - nepoškodovani embalaži).

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., Industrijska cesta 7b,5000 Nova Gorica, e-pošta lg@vamatrade.com, telefon: 05 366 49 00 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe/pisno po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik uporabi priloženi vzorec-odstopni obrazec, ki je potrošniku na voljo tukaj.
V primeru odstopa od pogodbe nosi potrošnik neposredne stroške vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopa, mora blago vrniti podjetju Vama trade Povšič & co. d.o.o., čimprej oz. najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., vrne kupnino v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu. Podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., ima pravico zadržati vračilo prejete kupnine do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Pritožbe in spori

Podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si bo po svojih najboljših močeh prizadeval zagotavljati učinkoviti sistem obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec lahko poveže s podjetjem Vama trade Povšič & co. d.o.o., telefonsko na številko 05 366 49 00 ali po elektronski pošti na lg@vamatrade.com.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka.

Morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.lgelectronics.si med kupcem in podjetjem Vama trade Povšič & co. d.o.o., bosta stranki prvenstveno reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Novi Gorici.

Podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Varovanje osebnih podatkov

S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporab-ljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo.


Vama Trade Povšič & Co. d.o.o. obdeluje vaše osebne podatke na podlagi točke a prvega odstavka 6. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih po-datkov ter ne oblikuje profilov.
Vaše osebne podatke obdelujemo vse do preklica privolitve oziroma do takrat, ko podatki ne bodo več služili svojemu namenu.
Za vse osebne podatke, ki ste nam jih zaupali imate pravico do:
- popravka kateregakoli vašega podatka,
- izbrisa (pravice do pozabe),
- prenosljivosti podatkov,
- omejitve obdelave,
- ugovora
- vložitev pritožbe informacijskemu pooblaščencu.

Od nas lahko kadarkoli zahtevate, da stalno ali začasno prenehamo z uporabo vaših osebnih podatkov. V tem primeru nas lahko kontaktirate na elektronski naslov:
marketing@vamatrade.com

Za potrebe Poslovanja podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., zbira naslednje uporabnikove podatke: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, kontaktno telefon-sko številko ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesejo v obrazce na spletnem mestu lgelectronics.si. Podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o., ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki.

O piškotkih in njihovi uporabi

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Piškotki niso nič novega, zakon je posegel zgolj v način obveščanja in soglasja uporabnikov spletne strani glede njihove uporabe. Preberi več

Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine:

Naziv: Vama trade Povšič & co. d.o.o.,
Naslov: Industrijska cesta 7b, 5000 Nova Gorica
Spletna stran: www.lgelectronisc.si
E-pošta: lg@vamatrade.com
Telefon: 05 366 49 00
Pritožbe in spori: lg@vamatrade.com
Identifikacijska številka za DDV: SI30276071
Matična številka: 56184100
Transakcijski račun: A BANKA SI56 0510 0801 3392 685

Podjetje Vama trade Povšič & co. d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja spletne trgovine lgelectronics.si kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

 
 
 

Prijava na e - novice

 

Prijavite se na e-novice in bodite obveščeni novostih, aktualnih ponudbah, ugodnostih in nagradnih igrah!

    1. VAMA TRADE POVŠIČ & CO. D.O.O. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
 
 

Prodajni program

 

Pooblaščeni servis

 

Kartično plačevanje

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.