Kot servis mobilnih aparatov LG se iz dneva v dan soočamo s problemom pošiljanja aparatov oz. načinom pošiljanja, ki se ga poslužujejo naše stranke. Velikokrat namreč na servis prejmemo aparat v rumeni, t.i. obloženi kuverti, ki po našem mnenju nikakor ni primerna za pošiljanje tako občutljivih aparatur, kot so mobilni telefoni.
Te kuverte prihajajo k nam v zelo slabem stanju, v večini primerov so le-te tudi že večkrat uporabljene. Aparati, ki se pošiljajo v omenjenih kuvertah, na servis redno prihajajo podrsani in popraskani. Gotovo nas razumete, da za take poškodbe ne moremo upoštevati garancijskega popravila.
Imeli smo tudi že nekaj primerov, da je do naslovnika prišla samo strgana kuverta brez aparata.
Menimo, da je v obojestranskem interesu zagotavljanje kvalitetnih storitev našim strankam, zato Vas vljudno naprošamo, da v prihodnje za pošiljanje uporabljate kartonske škatle ali podobno primerno ovojnino. V nasprotnem primeru bomo primorani takšne pošiljke zavračati.
Pravilno pakirane pošiljke odpremite na Pošti Slovenije na naš naslov, kot poštno storitev PPNA (poslovni paket). Drugače označene pošiljke (priporoke, odkupnina) bomo zavrnili. Stroške poštnine bo tako nosil pošiljatelj sam.
Že naprej se vam iskreno zahvaljujemo ter prosimo za razumevanje!
Potrebna dokumentacija za servis
Oglejte si GARANCIJSKO IZJAVO za LG telefone.
Opomba: V primeru, da se zamenja bistveni del blaga, se izda nov garancijski list z zakonsko določenim minimalnim rokom trajanja garancije 12 mesecev oz. v skladu s Pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS, št. 14/2012). V kolikor je čas trajanja veljavne garancije, izdane na dan nakupa izdelka, daljši, se upošteva čas izteka garancije po osnovnem garancijskem listu in se na nov garancijski list prepiše datum do katerega velja garancija.
Pravno opozorilo ponudnika v zvezi z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
Na podlagi 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (nadalje: ZIsRPS) kot ponudnik obveščamo potencialne stranke, ki so potrošniki (fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve za namene zunaj svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti), da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (nadalje: IRPS) kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS.
Besedilo Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov je dostopno na: https://www.uradni-list.si